„Traficul de internet mobil 4G a crescut cu 60% comparativ cu trimestrul al doilea din 2015 şi de 6 ori comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut“, au precizat reprezentanţii Orange România. Reţeaua Orange 4G acoperă 96% din populaţia urbană şi 71% pentru populaţia naţională (peste 4200 de localităţi), compania finalizând luna trecută un proiect de creştere cu 50% a capacităţii reţelei.
În perioada iulie-septembrie 2015, operatorul telecom a vândut de două ori mai multe smartphone-uri 4G şi de patru ori mai multe tablete 4G decât în acelaşi interval din 2014.
Luna trecută Orange a relansat oferta comercială, noul portofoliu de abonamente punând accent pe tarife mai mici pentru apeluri nelimitate. Noul portofoliu include şi un abonament dedicat companiilor cu maximum doi angajaţi – Orange Pro. De asemenea, operatorul telecom a lansat în septembrie şi serviciul apel 4G prin intermediul căruia clienţii Orange au acces la conexiune rapidă a apelului în reţeaua 4G şi la calitatea HD a sunetului.
La 30 septembrie 2015, compania avea 10.284.000 de clienţi, cu 79.000 mai mulţi faţă de trimestrul anterior.