Business Hi-Tech

După 400 de recrutări în 2023, francezii de la Atos reduc ritmul angajărilor în România. „Ne uităm cu precădere către oameni cu profil de senior şi abilităţi nişate.“

După 400 de recrutări în 2023, francezii de la Atos...

Autor: Alexandra Cepăreanu

07.02.2024, 00:07 3426

Subsidiara locală a grupului francez de tehnologie Atos va „temporiza“ în acest an angajările şi se va uita spre candidaţi cu experienţă şi abilităţi în unele nişe din industrie, o schimbare faţă de anul trecut, când organizaţia a atras 400 de persoane.

„Anul trecut am angajat în jur de 400 de oameni, ceea ce a condus la o evoluţie netă stabilă a echipei noastre. Pentru 2024, estimăm o temporizare a numă­rului de recrutări comparativ cu anul anterior, cererea îndreptându-se cu precădere către oameni cu profil de senior şi abilităţi nişate“, a spus pentru ZF Ligia Ardelean, country manager, Atos România. Ea a adău­gat că pe parcursul anului trecut s-a observat o tendinţă de echilibrare a pieţei muncii în domeniul IT&C, cu o preferinţă crescută din partea profesioniştilor pentru securitatea jobului în detrimentul unor posibile oferte salariale superioare. Anul 2023 a fost marcat de conce­dieri la multe companii de IT globale, inclusiv pe piaţa din România.

În 2023, grupul Atos a trecut printr-o pe­rioadă de schimbări şi a început un plan de reorganizare după ce grupul s-a confruntat cu o serie de provocări în ceea ce priveşte profitabilitatea, scria Reuters în ianuarie 2024.

În România, operaţiunile nu au fost afectate, a spus Ligia Ardelean.

„Grupul Atos a trecut de-a lungul anului 2023 printr-o serie de schimbări structurale, inclusiv o reorganizare şi modificări la nivel de management. Subsidiara din România a fost aliniată la aceste procese de transformare. În ciuda acestor ajustări, din punct de vedere al activităţii de business, sprijinită de o echipă de management locală stabilă, ne-am atins toate obiectivele operaţionale şi financiare. Agenda noastră nu s-a schimbat. Prioritizarea operaţiunilor, satisfacţia şi succesul clienţilor a reprezentat un element cheie în strategia noastră, asigurând eficienţa şi continuitatea serviciilor pe care le furnizăm”, a răspuns Ligia Ardelean la întrebarea cum afectează toate provocările şi schimbările la nivel de grup activitatea subsidiarei din România.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro