• Leu / EUR4.9472
  • Leu / GBP5.8347
  • Leu / USD4.7020
Business Hi-Tech

eMag: În cinci ani aplicaţiile mobile vor fi principalul canal de vânzare pentru retaileri

eMag: În cinci ani aplicaţiile mobile vor fi principalul canal de vânzare pentru retaileri

Iulian Stanciu, CEO şi acţionar la eMag: Comportamentul oamenilor s-a schim­bat deja radical. 60% din cumpărătorii de IT şi electronice au luat informaţii online şi s-au do­cu­men­tat despre produs - specificaţii şi preţ, chiar dacă mai mult de jumătate din ei au cumpărat până la urmă din offline.

Autor: Ioana Nita

15.03.2016, 08:00 589
Iulian Stanciu: „Majoritatea cumpărătorilor se informează online şi apoi cumpără offline“.
 
Smartphone-ul va deveni princi­palul canal de vânzare pentru retaileri în următorii ani, în condiţiile în care acesta a schimbat deja obiceiurile de con­sum ale cumpărătorilor, aceştia infor­mându-se tot mai mult online cu pri­vire la produsele pe care inten­ţionează să le achiziţioneze.
 
„Pentru comerţ în general, im­pactul pe care smartphone-ul îl are în decizia clientului este major, cine nu va fi pe mobil va avea de suferit. Pentru noi este o transformare majoră, bu­sinessul se mută pe mobile. În de­cembrie 2014 am lansat aplicaţia eMAG, iar acum 12% din comenzi vin din aplicaţie. Probabil că în 5 ani acesta va fi canalul principal de vânzare“, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar în cadrul eMag, cel mai mare retailer online din România, cu afaceri anuale de peste 1,2 miliarde de lei.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9472
Diferență: -0,0101
Ieri: 4.9477
Azi: 4.7020
Diferență: -0,4805
Ieri: 4.7247
Azi: 5.8347
Diferență: -0,7873
Ieri: 5.8810
Azi: 4.7195
Diferență: -0,3905
Ieri: 4.7380