Iulian Stanciu, CEO şi acţionar la eMag:
Comportamentul oamenilor s-a schimbat deja radical. 60% din cumpărătorii de IT şi electronice au luat informaţii online şi s-au documentat despre produs - specificaţii şi preţ, chiar dacă mai mult de jumătate din ei au cumpărat până la urmă din offline.
Iulian Stanciu: „Majoritatea cumpărătorilor se informează online şi apoi cumpără offline“.
Smartphone-ul va deveni principalul canal de vânzare pentru retaileri în următorii ani, în condiţiile în care acesta a schimbat deja obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, aceştia informându-se tot mai mult online cu privire la produsele pe care intenţionează să le achiziţioneze.
„Pentru comerţ în general, impactul pe care smartphone-ul îl are în decizia clientului este major, cine nu va fi pe mobil va avea de suferit. Pentru noi este o transformare majoră, businessul se mută pe mobile. În decembrie 2014 am lansat aplicaţia eMAG, iar acum 12% din comenzi vin din aplicaţie. Probabil că în 5 ani acesta va fi canalul principal de vânzare“, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar în cadrul eMag, cel mai mare retailer online din România, cu afaceri anuale de peste 1,2 miliarde de lei.