Business Hi-Tech

Glovo: În reţeaua internaţională Glovo, care cuprinde 25 de ţări, România ocupă locul doi ca număr de comenzi şi locul al treilea după valoarea acestora

Glovo: În reţeaua internaţională Glovo, care cuprinde...

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.11.2023, 15:19 147

În reţeaua internaţională Glovo, care cuprinde 25 de ţări, România ocupă locul doi ca număr de comenzi şi locul al treilea după valoarea acestora, fiind o piaţă aflată în proces de maturizare, care continuă se dezvolte, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.

„Cu scopul de a susţine obiectivele de business ale companiilor partenere, Glovo oferă o gamă extinsă de servicii de promovare online şi offline, peste 45 de branduri accesând astfel de instrumente în ultimul an. De altfel, cererea pentru serviciile de promovare personalizate a crescut cu 70%  în ultima jumătate de an, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022”, au transmis reprezentanţii Glovo - jucător principal pe piaţa de livrări rapide de produse.

Astfel, pentru companiile partenere, indiferent de domeniul de activitate, Glovo pune la dispoziţie diferite tipuri de instrumente de promovare online şi offline ce urmăresc creşterea vânzărilor în aplicaţie, fidelizarea utilizatorilor sau extinderea audienţei.

„Printre acestea se numără secţiuni tematice, colecţii dedicate brandurilor, magazine virtuale, campanii optimizate de branding, cât şi campanii offline de sampling prin intermediul comenzilor livrate. Printre cele mai accesate servicii de promovare din acest an s-au numărat secţiunile speciale de evenimente, căutările sponsorizate, Cart upSell şi serviciile de sampling, brandurile din România care au apelat cel mai des la aceste opţiuni activând în categoriile de retail şi FMCG”, potrivit sursei citate.

În luna noiembrie, Glovo a organizat prima ediţie a Brands Day, un eveniment creat pentru a prezenta brandurilor partenere oportunităţile de promovare disponibile în platforma Glovo, în contextul evoluţiei platformei în România, dar şi a obiceiurile consumatorilor cu privire la aplicaţie.

„În cadrul evenimentului Brands Day, ce a avut loc la Bucureşti, au luat parte peste 70 de reprezentanţi ai unora dintre cele mai importante branduri din România, printre care şi parteneri care au prezentat studii de caz ale campaniilor de succes realizate alături de Glovo.”

Pe de altă parte, deşi în România majoritatea comenzilor Glovo sunt realizate pe segmentul restaurante, compania având parteneriate cu mii de restaurante la nivel naţional, sectorul Q-Commerce (ce reuneşte supermarketuri şi retaileri) se află pe un trend ascendent.

„Datele arată că mai mult de 20% dintre utilizatorii Glovo din România au plasat cel puţin o comandă din categoria Q-Commerce. La nivel Global aplicaţia Glovo este numărul unu în ceea ce priveşte descărcările utilizatorilor în peste 20 din cele 25 de pieţe în care operează compania, inclusiv în România”, au mai transmis reprezentanţii companiei.

Glovo a depăşit pragul de 66 mil. de comenzi în primii cinci ani de activitate pe piaţa naţională, serviciul fiind disponibil în 75 de oraşe din România. Printre cele mai active oraşe în care platforma operează se numără Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Constanţa, scria ZF în luna iunie. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa, conform reprezentanţilor companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO