♦ Nemţii discută şi vânzarea operaţiunilor din Asia, active sub brandul FoodPanda ♦ Financial Times scrie că tranzacţia are loc pe fondul încetinirii cererii primite de platformele de livrare şi al presiunii investitorilor pentru profit.
Grupul german Delivery Hero, care deţine şi 94% din acţiunile platformei de livrări Glovo, activă şi în România, a vândut cu o pierdere de aproximativ 200 de milioane de euro pachetul de acţiuni achiziţionat în plină pandemie la platforma rivală Deliveroo din Marea Britanie, anunţul provocând o scădere accelerată a acţiunilor la bursă, scriu CNBC şi cotidianul german Handelsblatt.
„Delivery Hero şi-a vândut participaţia la rivalul său Deliveroo după doi ani şi jumătate către investitori instituţionali la un preţ de puţin sub 90 de milioane de euro, cu 7% sub cotaţia de pe bursă din ziua anterioară pentru titlurile Deliveroo. Când Delivery Hero a investit în mod surprinzător în Deliveroo, în urmă cu aproape doi ani şi jumătate - în plină criză a coronavirusului - acţiunile valorau de peste trei ori mai mult. Se estimează că firma cu sediul la Berlin a cheltuit la vremea respectivă peste 300 de milioane de euro“, scrie publicaţia germană.