Business Hi-Tech

Integratorul Soft Net Consulting va dezvolta pe platforma Druid o serie de asistenţi conversaţionali inteligenţi, inclusiv unul dedicat pentru administraţia publică locală, capabil să automatizeze 100% relaţia cu cetăţeanul.

Dorin Andreica, Director General Soft Net Consulting

Dorin Andreica, Director General Soft Net Consulting

Autor: Alexandra Cepăreanu

02.10.2023, 17:36 362

Soft Net Consulting, furnizor de soluţii de digitalizare pentru business, va dezvolta pe platforma Druid -lider în dezvoltarea de soluţii AI pentru asistenţi virtuali conversaţionali - o serie de asistenţi conversaţionali inteligenţi care vor fi integraţi cu  alte produse din portofoliul companiei, inclusiv soluţii ERP şi CRM care vor putea gestiona interacţiunile cu utilizatorii, solicitările de informaţii, preluarea de documente şi iniţierea unor sarcini de lucru, atât în proiecte din sectorul privat, cât şi public, au transmis reprezentanţii companiei printr-un comunicat.

„Parteneriatul cu Soft Net Consulting reprezintă o etapă esenţială pentru DRUID, aducând în prim-plan soluţii valoroase de tip ERP şi CRM. În acest fel, suntem mai aproape de a ne îndeplini visul de a transforma chatboţii DRUID în asistenţi virtuali pentru fiecare companie. Sunt convins că inteligenţa artificială conversaţională va defini noi direcţii în viitorul apropiat”, a spus Liviu Dragan, CEO al Druid.

Soft Net Consulting lucrează deja la dezvoltarea mai multor asistenţi conversaţionali pe platforma Druid, inclusiv unul dedicat pentru administraţia publică locală, capabil să automatizeze 100% relaţia cu cetăţeanul.

„Demararea parteneriatului cu Druid este importantă pentru Soft Net Consulting, deoarece pune în valoare celelalte produse de tip ERP şi CRM pe care le avem în portofoliu. Obiectivul este să facem din chatboţii Druid asistenţi virtuali pentru angajaţii companiilor, oferind date în timp real din sistemele informatice. Printr-o simplă întrebare pusă în limbaj natural, chatbotul poate furniza situaţia comenzilor unui client, soluţii acestuia, poate depune un tichet de service sau un necesar de materiale pentru o anumită activitate prin simpla integrare cu un sistem ERP sau CRM. Vedem oportunităţi majore şi în administraţia publică, unde la fel de uşor, chatbotul poate prelua cereri şi sesizări sau poate oferi informaţii despre proceduri de lucru sau legislaţia actuală. Sunt încrezător că inteligenţa artificială conversaţională şi parteneriatul cu Druid ne vor aduce numeroase oportunităţi de business în următorii ani”, a spus Dorin Andreica, Director General Soft Net Consulting.

Soft Net Consulting vizează finalizarea a cel puţin cinci proiecte noi pe platforma Druid până la finalul anului 2023 şi obţinerea unor venituri de aproximativ 750.000 euro din această linie de business pentru anul 2024. Aceste obiective au fost stabilite pe baza cererii existente pe piaţa locală pentru soluţii de inteligenţă artificială conversaţională şi utilizarea limbajului natural ca interfaţă între utilizatori şi sistemele informatice, au mai spus reprezentanţii companiei.

Compania Soft Net Consulting a închis anul 2022 cu afaceri de 8,9 mil. lei în creştere cu 23% faţă de anul precedent, potrivit datelor publice. În cadrul companiei lucrau la finalul anului 2022 circa 31 de angajaţi, arată sursa citată anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels