Business Hi-Tech

Interviu exclusiv ZF cu Nicolas Mahler, directorul financiar al Telekom România. Telekom: Ne-am uitat la fiecare factură, facem achiziţii doar după ce verificăm că nu avem deja acel lucru şi suntem 100% siguri că îl vom folosi

Nicolas Mahler, directorul executiv financiar al Telekom România: Până la urmă România este patria RPA-ului, UiPath este aici, de ce să nu folosim şi noi aceste soluţii?

Nicolas Mahler, directorul executiv financiar al Telekom România: Până la urmă România este patria RPA-ului, UiPath este aici, de ce să nu folosim şi noi aceste soluţii?

Autor: Adrian Seceleanu

06.12.2019, 19:22 373

„Clienţii vor experienţe digitale asemănătoare cu cele furnizate de jucători precum Amazon sau Uber, ei nu ne mai compară cu Orange sau RCS&RDS.“

Grupul Telekom România a analizat „fiecare factură“ şi a in­trodus o disciplină strictă în politica de achiziţii ca parte a strategiei de redu­cere a cheltuielilor şi creştere a profita­bi­lităţii, astfel că nicio investiţie nu primeşte undă verde până când nu trece de nişte „filtre“.

„Am făcut un efort important de a ne administra foarte disciplinat cashul şi baza de costuri, iar pe segmentul de generare de cash vedem nişte rezultate foarte bune, de care suntem mulţumiţi, la fel ca şi pe zona de costuri. Discplina înseamnă că ne pasă de absolut fiecare cost, că ne uităm la fiecare factură şi analizăm ce putem face pentru a reduce costurile, ce putem face pentru a avea cheltuieli mai mici“, a declarat germanul Nicolas Mahler, directorul executiv financiar al Telekom România, într-un interviu exclusiv cu ZF, primul de la preluarea mandatului de la Bucureşti, în august 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO