Business Hi-Tech

Mihai Pătraşcu, evoMAG: Scăderea afacerilor şi pierderea din 2017 au fost cauzate de schimbările din portofoliul de produse şi de investiţiile făcute în platformă

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar în cadrul evoMAG: „Am operat mai multe schimbări anul trecut în ceea ce priveşte portofoliul de produse, urmărind consolidarea pe categoriile unde avem cea mai mare experienţă, cu cel mai mare interes din partea clienţilor noştri.”

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar în cadrul evoMAG: „Am operat mai multe schimbări anul trecut în ceea ce priveşte portofoliul de produse, urmărind consolidarea pe categoriile unde avem cea mai mare experienţă, cu cel mai mare interes din partea clienţilor noştri.”

Autor: Ioana Nita

30.07.2018, 00:06 689

♦ În primele şase luni ale anului, vânzările retailerului online au crescut cu 15% faţă de aceeaşi perioadă din 2017. Acesta va lansa în curând şi propria platformă de tip marketplace.

Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, a operat anul trecut o serie de schimbări în portofoliul de produse şi a investit totodată în dezvol­tarea şi îmbunătăţirea platformei online, acestea fiind motivele pentru care magazinul online a înregistrat anul trecut o pierdere de 0,3 milioane lei scădere a afacerilor de 2,6%, la 82,4 mil. lei (18 mil. euro).

Aceasta a fost prima scădere a afacerilor de la înfiinţárea companiei în 2005.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24