Business Hi-Tech

Orange a investit peste 1 mil. € în service-ul care repară peste 16.000 de telefoane pe lună

Daniel Nicolae, head of supply chain în cadrul Orange România

Daniel Nicolae, head of supply chain în cadrul Orange România

Autor: Ioana Nita

07.08.2015, 00:05 640
Orange România, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe piaţa locală, a investit în ultimii ani peste un milion de euro în echiparea service-ului cu acelaşi nume şi a unităţilor „care center“ din interiorul magazinelor, dat fiind că au apărut noi tehnologii şi noi dispozitive mobile – smartphone-urile şi tabletele, a căror rată de defectare este mult mai mare decât în cazul vechilor telefoane mobile.
 
În service-ul Orange se repară peste 16.000 de dispozitive mobile pe lună, din care circa 85% sunt smartphone-uri.
 
„Până în prezent Orange România a investit peste un milion de euro pentru echipamentele Orange Service şi Care Centers. Investiţia a inclus achiziţionarea aparatelor de testare pentru echipamente digitale, a instrumentelor specifice şi a mobilierului, precum şi asigurarea unui mediu de lucru protejat de descărcarea electrostatică”, a declarat Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO