Vivre, retailerul online specializat în comercializarea de mobilier şi decoraţiuni interioare, ţinteşte să ajungă la finalul acestui an la afaceri de peste 45 milioane euro, cu 30% mai mari faţă de 2017, când businessul s-a situat la circa 35 milioane de euro. La începutul acestei luni, Vivre a depăşit numărul de 3 milioane de comenzi realizate de la înfiinţare (2012) şi până în prezent pe toate pieţele pe care activează, vânzările fiind în continuă creştere.
„Pentru 2018 am bugetat o creştere importantă de peste 30%, iar realizările primului trimestru susţin previziunile noastre. Valoarea medie a comenzii este în continuă creştere, bazată pe consolidarea încrederii consumatorilor în capacitatea Vivre de a livra produse mai scumpe şi de calitate. Mediile variază în diferite geografii, cu o mediană la 80 euro şi vârfuri în sezonul toamnă/Black Friday, când primează achiziţiile de mobilier şi textile”, a declarat pentru ZF Monica Cadogan, CEO al Vivre. Retailerul online vinde anual peste 3,5 milioane de produse către clienţii din cele opt ţări în care operează - România, Bulgaria, Ungaria, Croaţia, Slovenia, Slovacia, Cehia, Polonia. „Piaţa din România generează o treime din vânzări, fiind urmată de Bulgaria”, a precizat ea.