Business Hi-Tech

Samsung: Piaţa locală de televizoare va ajunge la peste 1,7 milioane de unităţi în 2018, plus 16%. Modelele smart au o pondere de aproape 70% din valoarea vânzărilor

Victor Armăşelu, directorul diviziei consumer electronics din cadrul Samsung Electronics România: „Ponderea valorică a segmentului 4K a ajuns anul acesta la 50% la nivelul pieţei. Noi mai avem în prezent un singur model în gama de televizoare care nu este 4K şi deja am lansat şi primul model cu rezoluţie 8K – Samsung Q900R QLED 8K. Dincolo de rezoluţie, vorbim de panelul de 10 biţi, un milliard de nuanţe de culoare, 33 milioane de pixeli şi algoritm de inteligenţă artificială (AI).“

Victor Armăşelu, directorul diviziei consumer electronics din cadrul Samsung Electronics România: „Ponderea valorică a segmentului 4K a ajuns anul acesta la 50% la nivelul pieţei. Noi mai avem în prezent un singur model în gama de televizoare care nu este 4K şi deja am lansat şi primul model cu rezoluţie 8K – Samsung Q900R QLED 8K. Dincolo de rezoluţie, vorbim de panelul de 10 biţi, un milliard de nuanţe de culoare, 33 milioane de pixeli şi algoritm de inteligenţă artificială (AI).“

Autor: Ioana Nita

02.11.2018, 00:07 481

Românii cumpără tot mai multe televizoare smart, cu rezoluţie 4K (UHD – Ultra High Definition) şi cu diagonale mari, de peste 43 inchi (109 cm).

Piaţa de televizoare din România va depăşi anul acesta 1,7 milioane de unităţi vândute, faţă de 1,5 milioane în 2017, în condiţiile în care vânzările de profil au înregistrat în primele nouă luni o creştere anuală de circa 16%, iar ultimul trimestru al anului are cea mai mare pondere în total livrări datorită reducerilor şi promoţiilor oferite de Black Friday şi în perioada sărbătorilor de iarnă. 

„Rata de creştere înregistrată până acum anul acesta este de circa 16%, ceea ce înseamnă că la finalul acestui an numărul de televizoare vândute pe plan local se va situa la 1,7-1,8 milioane. În ceea ce priveşte pre­ţul mediu de achiziţie a unui televizor, acesta s-a situat la 1.210 lei în primele nouă luni ale anului, comparativ cu 1.222 lei în 2017“, a declarat pentru ZF Victor Ar­măşelu, directorul diviziei consumer elec­tro­nics din cadrul Samsung Electronics România. Compania sud-coreeană a avut în primele nouă luni ale acestui an o cotă valorică de peste 40% pe piaţa locală de televizoare. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO