Business Hi-Tech

Şase români au dezvoltat o reţea de socializare axată pe fashion, proiect în valoare de 1,2 mil. euro. Aplicaţia mobilă, numită RedCarpet, a ajuns în câteva luni la peste 10.000 de utilizatori

Adrian Mazilu, cofondator şi CEO al RedCarpet.app: Noi am am avut capacitatea de a dezvolta totul „in house“: de la business plan la design, user experience şi, cel mai important, software development

Adrian Mazilu, cofondator şi CEO al RedCarpet.app: Noi am am avut capacitatea de a dezvolta totul „in house“: de la business plan la design, user experience şi, cel mai important, software development

Autor: Ioana Nita

22.02.2019, 07:33 3083

Un grup de şase români - Adrian Ma­zilu, Cosmin Ionica, Alexandru Ema­nuel Zainea, Andrei Cosmin Fifiita, Alexandru Farcaş şi Laurenţiu Murgu - au dezvoltat o aplicaţie mobilă axată pe fashion, proiect care în pre­zent este evaluat la 1,2 mil. euro, conform audi­tului intern realizat de fonda­tori. Aplicaţia, numită RedCarpet, este o reţea de socializare dedicată pasionaţilor de modă, aceasta atră­gând de la lan­sarea sa în noiembrie anul trecut şi până în pre­zent peste 10.000 de utilizatori.

„În câteva luni aplicaţia a depăşit 10.000 utilizatori, mai mult de 90% fiind români. Am ales să lansăm un proiect pilot în România, iar apoi să ne extindem organic şi în alte zone. Credem că România stă foarte bine la aceste două capitole: modă şi distracţie. Evident, ne este mult mai uşor să începem «de acasă». Din punctul de ve­dere al vârstei, predomină per­soanele în jurul vârstei de 25 ani, majoritatea de sex feminin. Noi suntem încrezători că este doar o chestiune de timp până când ponderea celorlalţi va începe să crească“, a declarat pentru ZF Adrian Mazilu, cofondator şi CEO în cadrul RCAPPS Limited (Cipru), com­pa­nia care administrează aplicaţia RedCarpet. Care sunt însă funcţio­na­li­tăţile apli­caţiei şi cui se adresează? RedCarpet se adresează utilizatorilor pasionaţi de modă, care atunci când postează o poză în aplicaţie pot eticheta produsele vesti­mentare pe care le poartă, indicând brandul acestora. Astfel, ceilalţi utili­za­tori pot face clic pe brandul etichetat şi pot fi direcţionaţi către magazinele brandurilor pentru a face cumpărături online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO