Fondul de investiţii Catalyst, care a preluat anul trecut 23% din companie, spune că e gata să vină iar cu bani pentru a accelera creşterea.
Compania locală Simartis Telecom, specializată în furnizarea de soluţii pentru operatorii de telecom, are în plan să-şi crească anul acesta afacerile cu peste 50%, pe fondul accelerării vânzărilor în străinătate prin forţa de vânzări directă, focalizarea fiind pe soluţia de marketing mobil denumită „Bubble“.
În 2014, afacerile companiei s-au situat la circa 2 milioane de euro, în creştere cu 45% faţă de 2013. Veniturile Simartis provin aproape în totalitate din străinătate, majoritatea clienţilor fiind din America Latină, dar şi din Asia, Africa şi Europa.
„Anul acesta ţinta de creştere a afacerilor este de peste 50%. Ţinta se bazează în primul rând pe faptul că am pus bazele unei forţe de vânzări internaţionale directe, dat fiind că până acum vindeam prin distribuitori, iar distribuţia nu este o forţă de vânzări controlată“, a declarat Răzvan Ionescu, CEO şi acţionar în cadrul Simartis Telecom.