Grupul de companii Floria, care administrează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat vânzări de peste 4 mil. lei (950.000 de euro), din care peste aproape 60% (550.000 de euro) au provenit din mediul online.
„Diferenţa de 400.000 reprezintă vânzări de flori realizate în florăria din Ion Câmpineanu 22, prin evenimente personale şi corporate, precum şi din vânzările de flori pe segmentul corporate - abonamente şi comenzi speciale“, a spus Marina Popescu, e-commerce manager al floria.ro. Acţionarul majoritar al grupului Floria este compania Zurich Broker de Asigurare-Reasigurare SRL.
Floria a deschis anul acesta florăria offline Floria în Stradă după o investiţie de aproape 450.000 de lei (100.000 de euro), inaugurarea magazinului făcând parte din strategia de extindere a grupului pentru care are alocat un buget de peste 900.000 de lei (200.000 de euro) până la sfârşitul lui 2015.