Business Hi-Tech

ZF Live. George Răşchitor, cofondator al Sinaps: În 2023 magazinele online vor investi în optimizarea alocării de resurse, în urma inflaţiei care a pus presiune pe preţul de vânzare. „În 2022, segmentul de e-commerce a înregistrat o creştere de circa 10%, până la 7 miliarde de euro ca valoare de piaţă.“

ZF Live. George Răşchitor, cofondator al Sinaps: În...

Autor: Alexandra Cepăreanu

16.02.2023, 08:30 292

În 2023, jucătorii din online vor investi în soluţii care să îi ajute să îşi optimizeze şi eficientizeze modul de operare, procesele de business şi mai ales alocarea resurselor în urma anului 2022, care nu a adus creşterile atinse în 2020 şi 2021 – ani în care comerţul online a explodat, a spus George Răşchitor, cofondator al agenţiei de marketing online Sinaps din Iaşi, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

„În zona de procese, în 2023 se vor căuta soluţii pentru a optimiza alocarea de resurse, pentru că odată cu inflaţia a venit şi această nevoie. Spre exemplu, observăm că jucătorii din ecommerce cumpără marfa mai scump, o transportă mai scump şi sunt nevoiţi oarecum să reflecte asta în preţul de vânzare, deci au nevoie de optimizare”, a spus George Răşchitor.

El a explicat că în 2020 şi în 2021 companiile au investit în creşterea personalului, în dezvoltarea de noi produse şi soluţii, în diversificarea portofoliului şi în stocuri mai mari de marfă, având aşteptări nerealiste privind vânzările din anul 2022.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO