Mihai Bisnel, business development manager în cadrul PriceFlux: Un om nu poate să monitorizeze preţurile într-un mod eficient de la trei-patru concurenţi pentru mai mult de 200 de produse. În comparaţie, pentru cel mai mare client al nostru comparăm preţurile a 70.000 de produse de câteva ori pe zi, cu câteva site-uri concurente.
Preţul reprezintă primul element care influenţează decizia de achiziţie a unui produs din mediul online pentru peste 80% dintre cumpărătorii online din România, pe locul doi fiind imaginea magazinului electronic, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Mihai Bisnel, business development manager al start-up-ului PriceFlux.
„În continuare, pentru mai mult de 80% din cumpărătorii din online din România preţul este pe primul loc în momentul în care iau decizia de achiziţie. Abia după accea este imaginea magazinului online. Acest lucru înseamnă că dacă vei găsi un televizor la 1.000 de lei pe un site în care ai încredere, nu o să îl cumperi de la un concurent cu 980 de lei, dar la 870 începi să te mai gândeşti. Pentru preţul potrivit cumperi de la oricine.“