Business Internaţional

Anheuser-Busch mareste gama de produse

22.06.2006, 18:25 18

Anheuser-Busch, cel mai mare producator de bere la nivel mondial, doreste diversificarea gamei de produse din cauza scaderii cererii pentru bere, scrie Bloomberg. Consumul de bere in SUA este in permanenta scadere din 1995, cand a inregistrat un punct de maxim. Daca trendul va continua, compania trebuie sa-si reevalueze modelul de afaceri si sa se extinda in cadrul industriei alcoolului. Anheuser a incercat sa recastige consumatorii prin introducerea de noi produse. Compania a cumparat luna trecuta Rolling Rock de la InBev intr-o tranzactie de 82 mil. dolari, care are ca scop atragerea de noi consumatori dinspre industria de bere slab alcoolizata. Clientii cer "o varietate mai mare, valoare si rafinament", a spus August Busch, presedintele unitatii din St. Louis. Divizia Long Tall Libations, creata anul trecut, are ca sarcina dezvoltarea si vanzarea de spirtoase.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO