Business Internaţional

Broşura cu şnur, metodă de promovare a ţării în faţa străinilor. Reacţia patronatelor la iniţiativa de Mărţişor a Ministerului Turismului

Broşura cu şnur, metodă de promovare a ţării în...

Autor: Corina VÂRLAN

28.02.2014, 10:25 686
România va fi promovată în următoarele zile cu ajutorul legendei Mărţişorului, prin intermediul a 17.000 de pliante „poliglote”, care vor ajunge pe aeroporturi şi la ambasade.
 
Broşuri cu şnururi împletite de Mărţişor - aşa va fi promovată România în faţa turiştilor străini care vor ajunge pe aeroporturile internaţionale din ţară, dar şi în faţa vizitatorilor unuia dintre cele mai importante târguri de profil din lume.

În total, 17.000 de astfel de pliante ce prezintă legenda mărţişorului în şase limbi - respectiv română, engleză, germană, italiană, franceză şi spaniolă - vor fi distribuite în următoarele zile.

Părerile sunt împărţite în rândul reprezentanţilor patronatelor din turism atunci când vine vorba despre eficienţa promovării României prin intermediul broşurilor de Mărţişor. Dacă unii critică iniţiativa Ministerului IMM-urilor, Mediului de Afaceri şi Turismului, alţii o salută şi spun că ar putea să le stârnească străinilor curiozitatea. Important este însă, după spusele lor, ce se întâmplă după finalizarea unei astfel de campanii.

Citiţi articolul integral pe www.gandul.info

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO