Business Internaţional

H&M înregistrează cele mai slabe vânzări din ultimii doi ani, din cauza temperaturilor ridicate

La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.551 de magazine pe circa 50 de pieţe

La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.551 de magazine pe circa 50 de pieţe

Autor: Oana Stupinean

16.09.2015, 00:00 544
Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în Europa au cunoscut cea mai mică scădere din ultimii doi ani, pe fondul temperaturilor ridicate de la finele verii care au invadat ţări precum Germania, se arată într-un raport al companiei citat de Bloomberg. Grupul H&M, al doilea cel mai mare retailer de haine din lume după Inditex, a raportat o creştere a veniturilor de 1%, exprimate în monedele locale pentru luna august, fiind cea mai slabă din martie 2013, potrivit reprezentanţilor companiei. Evoluţia slabă a dat peste cap estimările analiştilor care preconizau o creştere a veniturilor cu 5,4%, potrivit raportului Direkt IMM. Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.551 de magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO