Business Internaţional

US Open în cifre. Cum este exploatat financiar tenisul la New York, în comparaţie cu Bucureştiul

US Open în cifre. Cum este exploatat financiar tenisul...

Autor: Alexandru Tăcină

14.09.2014, 12:35 408

Ultimul turneu de Grand Slam al anului este o sărbătoare scumpă. Organizatorii au construit în timp o adevărată industrie a distracţiei şi consumului, cu preţuri pe măsură. La acest capitol, BRD Bucharest Open aflat la prima ediţie luna trecută, a fost chiar de 5-6 ori mai ieftin

US Open (25 august – 8 septembrie) este unul dintre cele mai vizitate evenimente sportive din lume, iar comercianţii turneului au ştiut să dezvolte afaceri cu profit substanţial. În ultimii şase ani, tenisul din New York a atras peste 700.000 de fani la fiecare ediţie, în timpul celor două săptămâni de concurs.

Pe lângă condiţiile pe care le oferă jucătorilor, Asociaţia Tenisului din Statele Unite (USTA) a făcut un scop şi din satisfacerea nevoilor culinare ale publicului. Organizatorii americani combat apetitul spectatorilor prin intermediul a 60 de standuri cu mâncare, cinci restaurante, dar şi printr-un spaţiu important amenajat cu terase şi baruri. Bucătari celebri din SUA pregătesc delicii culinare în complexul Flushing Meadows, printre ei numărându-se David Burke, Tony Mantuano şi Masaharu Morimoto. 

Citiţi articolul integral pe prosport.ro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO