Ultimul turneu de Grand Slam al anului este o sărbătoare scumpă. Organizatorii au construit în timp o adevărată industrie a distracţiei şi consumului, cu preţuri pe măsură. La acest capitol, BRD Bucharest Open aflat la prima ediţie luna trecută, a fost chiar de 5-6 ori mai ieftin
US Open (25 august – 8 septembrie) este unul dintre cele mai vizitate evenimente sportive din lume, iar comercianţii turneului au ştiut să dezvolte afaceri cu profit substanţial. În ultimii şase ani, tenisul din New York a atras peste 700.000 de fani la fiecare ediţie, în timpul celor două săptămâni de concurs.
Pe lângă condiţiile pe care le oferă jucătorilor, Asociaţia Tenisului din Statele Unite (USTA) a făcut un scop şi din satisfacerea nevoilor culinare ale publicului. Organizatorii americani combat apetitul spectatorilor prin intermediul a 60 de standuri cu mâncare, cinci restaurante, dar şi printr-un spaţiu important amenajat cu terase şi baruri. Bucătari celebri din SUA pregătesc delicii culinare în complexul Flushing Meadows, printre ei numărându-se David Burke, Tony Mantuano şi Masaharu Morimoto.
Citiţi articolul integral pe prosport.ro.