Business Travel

Consultant mistery shopping: Doar 10% dintre hoteluri investesc în pregătirea angajaţilor

Autor: Roxana Rosu

08.06.2015, 00:05 110
Angajaţii hotelurilor de 4 şi 5 stele de pe litoral trebuie să fie mai atenţi cu modul în care relaţionează cu clienţii, inclusiv la telefon, şi să ofere mai multe informaţii utile atunci când li se cer date legate de preţ şi dotările unităţii, a spus la ZF Live Cosmina Vochiţa-Meseşan, con­sultant în mistery shopping la VBS Business Solution.
 
Firma a organizat în perioada 20-27 mai un sondaj telefonic la 15 hoteluri de lux de pe litoral, operatorii solicitând date despre preţul a două nopţi de ca­zare în weekend şi apoi despre posi­bi­li­ta­tea de a avea parte de o cină ro­man­tică pentru o aniversare.
 
„Am avut surprize să vedem că doar 40% dintre angajaţii chestionaţi au dat o ofertă completă. Dintre ceilalţi, unii au refuzat să dea preţul la telefon, soli­citându-ne să trimitem un mail, alţii au spus un tarif mai mare decât pe site, altora le-a luat foarte mult să calculeze tari­ful de weekend, cu un plus de 40% faţă de restul săptămânii.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO