Companii

Adrian Ariciu, directorul general al Metro România: Proximitatea reprezintă viitorul acestui deceniu, deşi comerţul online creşte continuu

Metro are local 30 de magazine proprii pe format cash&carry şi dezvoltă prin parteneri reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi.

Metro are local 30 de magazine proprii pe format cash&carry şi dezvoltă prin parteneri reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi.

Autor: Cristina Roşca

04.04.2022, 10:30 237

♦ Franciza LaDoiPaşi a ajuns la 1.750 de magazine în România, la zece ani de la lansarea ei de către grupul german Metro.

Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, lansată în 2012 de grupul german Metro pentru a opri hemo­ragia din comerţul tradiţional local, a ajuns la 1.750 de unităţi, după o expan­siune accelerată în ultimii doi ani.

Spre exemplu, în 2021 au fost inaugurate 407 magazine în reţeaua LaDoiPaşi – cu un record absolut de 22 de unităţi deschise într-o singură zi. În acest an, mai exact în primul trimestru, au existat alte câteva zeci de inaugurări, conform calculelor ZF pe baza datelor existente. În paralel, au loc şi închideri, însă oficialii Metro nu au comunicat aceste cifre.

După numărul de magazine, LaDoiPaşi este cel mai extins comer­ciant din România, urmat de Profi. Cele două reţele au modele diferite de funcţionare, deşi amândouă activează pe segmentul de proximitate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO