„Activăm în toate reţelele de comerţ modern, respectiv în aproximativ 1.900 de magazine de tip hipermarket, supermarket sau discount. În ceea ce priveşte magazinele tradiţionale - chioşcuri şi alimentare -, suntem în aproape 8.000“, spune Kostas Fidanakis (51 de ani), directorul comercial al InterstarChim. Grecul lucrează pentru companie încă din 1995, primul an de activitate al producătorului şi distribuitorului pe piaţa locală. Comerţul modern a ajuns să contribuie cu 75% la businessul din România, în timp ce tradiţionalul are doar 25%. Trendul este de altfel acelaşi la nivelul întregii pieţe, comerţul modern câştigând constant cotă de piaţă în special datorită dezvoltării continue cu 250-300 de magazine pe an. La polul opus, comerţul tradiţional pierde câteva mii de unităţi an de an, ajungând la un univers de circa 55.000 de magazine, potrivit ultimelor date.
Interstar Chim se luptă pe pieţele de îngrijire personală şi a locuinţei pe care activează în principal cu giganţi străini precum P&G, Unilever sau Henkel. Şi Interstar Chim este o companie străină, fiind deţinută de grupul Eureka, cu afaceri în ţări precum Grecia, Ucraina şi Cipru. Compania a intrat în acţionariatul Interstar Chim în 2005, după ce a cumpărat producătorul de la firma cipriotă Interstar Household Chemical în schimbul sumei de 8 milioane de euro.