Companii

Analiză ZF. Trei companii au aproape 98% din vânzările de cidru, o piaţă care a ajuns la 200 de milioane de lei anul trecut

Analiză ZF. Trei companii au aproape 98% din vânzările...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.08.2022, 17:30 177

Consumul de cidru se ridică la 150.000 hl/pe an, ceea ce înseamnă că un român consumă puţin peste două sticle de cidru de 0,33 ml pe an.

Vânzările de cidru s-au situat în 2021 la circa 200 de milioane de lei, sectorul având o creş­tere în valoare de 11,3%, arată datele companiei de cercetare Market Vector.

„Cidrul este un segment foarte im­portant pentru Heineken România - este categoria pe care am lansat-o pe plan local în 2015 şi am dezvoltat-o constant. A fost o abor­dare firească a companiei noastre în condiţiile inte­resului în creştere al consumatorilor pentru cidru (...). Am reuşit să ge­ne­răm astfel noi inovaţii de produs, care însoţite de politici de marketing cura­joase ne-au adus în poziţia de lideri în categoria de cidru, cu o cotă de piaţă semnificativă“,  spun reprezentanţii HEINEKEN România, numărul doi pe piaţa berii după cifra de afaceri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO