Companii

Anca Popescu, Cora România: De Paşte şi de Crăciun, românii cumpără foarte mult şi ajung să arunce 16 kilograme de alimente într-o familie, dublu faţă de alte luni ale anului. O problemă vine ca urmare a ambalajelor de tip family pack, care fac clienţii să cumpere cantităţi mari de alimente

Anca Popescu, director CSR la Cora România: Lucrăm din ce în ce mai mult cu ideea de vânzări accelerate, pentru a preveni aruncarea produselor şi pentru a identifica momentul-cheie în care putem să oferim consumatorului produsul la un preţ avantajos, astfel încât să reducem risipa alimentară.

Anca Popescu, director CSR la Cora România: Lucrăm din ce în ce mai mult cu ideea de vânzări accelerate, pentru a preveni aruncarea produselor şi pentru a identifica momentul-cheie în care putem să oferim consumatorului produsul la un preţ avantajos, astfel încât să reducem risipa alimentară.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

29.03.2022, 19:30 152

O familie ajunge să arunce 16 kilo­grame de alimente în perioada săr­bătorilor, când cumpărăturile pentru mesele acasă sunt mai consistente, spune Anca Popescu, director CSR în cadrul retailerului Cora România.

„De Paşte şi de Crăciun, românii cumpără foarte mult şi ajung să arunce 16 kilograme de alimente într-o familie, dublu faţă de alte luni ale anului. Aproximativ 40% din bugetul unei familii este dedicat alimentelor“, a spus Anca Popescu la video­conferinţa ZF Economia verde dedicată risipei alimentare. Ea a adăugat că o problemă vine ca urmare a ambalajelor de tip family pack, care fac clienţii să cumpere cantităţi mari de alimente, pe care însă nu reuşesc să le consume până la expirarea valabilităţii. „Pentru noi, risipa alimentară este o preocupare de aproximativ doi ani. Ea vine

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO