♦ Compania din Cluj-Napoca are şi o reţea de magazine proprii, de lângă vânzare prin parteneri.
Mircea Turdean, CEO şi acţionar al Farmec Cluj, cel mai mare producător local de cosmetice, spune că deşi 2021 a fost un an al adaptării şi al reinventării businessurilor româneşti, 2022 a adus cu sine o serie de provocări neaşteptate pentru mediul de afaceri. Una dintre aceste provocări o reprezintă comportamentul de consum, care s-a schimbat odată cu priorităţile şi interesele românilor.
„Din fericire, avem o companie clădită în timp, cu răbdare şi cu respect în tot ceea ce am oferit consumatorilor. Am traversat de-a lungul istoriei numeroase perioade de criză şi de tranziţie, iar cel mai semnificativ exemplu ar fi Revoluţia şi trecerea la o economie de piaţă liberă. După care am fost nevoiţi să ne privatizăm şi am reuşit. Suntem printre puţinele companii româneşti care s-au privatizat (reuşit - n.red.) prin metoda MEBO.“