Companii

Antreprenori locali. Mircea Turdean, CEO-ul Farmec: Piaţa cosmeticelor a revenit pe un trend ascendent odată cu ridicarea restricţiilor, însă inflaţia a schimbat comportamentul de consum. Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România, cu afaceri de circa 285 mil. lei în 2021

Mircea Turdean, CEO-ul Farmec: Printre principalele provocări în 2022 s-au numărat impredictibilitatea economică şi întârzierile apărute pe lanţurile de aprovizionare. Materiile prime au ajuns greu şi cu multă incertitudine, fapt ce a îngreunat planificarea.

Mircea Turdean, CEO-ul Farmec: Printre principalele provocări în 2022 s-au numărat impredictibilitatea economică şi întârzierile apărute pe lanţurile de aprovizionare. Materiile prime au ajuns greu şi cu multă incertitudine, fapt ce a îngreunat planificarea.

Autor: Cristina Roşca

12.01.2023, 16:45 161

Compania din Cluj-Napoca are şi o reţea de magazine proprii, de lângă vânzare prin parteneri.

Mircea Turdean, CEO şi acţionar al Farmec Cluj, cel mai mare producător local de cosmetice, spune că deşi 2021 a fost un an al adaptării şi al reinventării businessurilor româneşti, 2022 a adus cu sine o serie de provocări neaşteptate pentru mediul de afaceri. Una dintre aceste provocări o reprezintă comportamentul de consum, care s-a schimbat odată cu priorităţile şi interesele românilor.

„Din fericire, avem o companie clădită în timp, cu răbdare şi cu respect în tot ceea ce am oferit consumatorilor. Am traversat de-a lungul istoriei numeroase perioade de criză şi de tranziţie, iar cel mai semnificativ exemplu ar fi Revoluţia şi trecerea la o economie de piaţă liberă. După care am fost nevoiţi să ne privatizăm şi am reuşit. Suntem printre puţinele companii româneşti care s-au privatizat (reuşit - n.red.) prin metoda MEBO.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO