Companii

Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj Napoca deschide un nou magazin Gerovital în Bucureşti, ajungând la 21 de unităţi sub acest brand

Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj Napoca...

Autor: Roxana Rosu

18.10.2022, 09:13 171

Producătorul român de cosmetice Farmec Cluj Napoca deschide un nou magazin Gerovital în Bucureşti, în centrul comercial Mega Mall, ajungând la 21 de unităţi sub acest brand, în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Iaşi, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.

În plus, Farmec are şi  8 magazine Farmec în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara.

„Magazinele proprii Farmec şi Gerovital reprezintă unul dintre cele mai importante puncte de interacţiune a consumatorilor noştri cu cele peste 30 de game şi sute de produse din portofoliul extins al companiei. Acesta este spaţiul în care pot testa produse noi, pot descoperi în premieră noile lansări, pot beneficia de consultanţă specializată şi pot recicla ambalajele produselor din portofoliu prin campania de responsabilitate socială «Ai grijă de natură aşa cum ai grijă de tine», derulată în toate magazinele de brand din ţară”, a declarat Andra Şumandea, Specialist Marketing Farmec.

Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.

Farmec a raportat anul trecut afaceri de 285 mil. lei, în creştere cu 8,4% faţă de 2019 şi în scădere cu 1,2% faţă de rezultatul anului precedent, 2020, când o parte importantă din vânzări a fost reprezentată de produsele dezinfectante. Fără categoria dezinfectanţi, Farmec a vândut cu aproape 4% mai multe produse anul trecut comparativ cu 2020, cifra de afaceri aferentă acestora fiind cu 8,1% mai mare.

În ultimii cinci ani, Farmec a investit peste 37 mil. lei în echipamente, noi linii de producţie, modernizarea spaţiilor de depozitare, extinderea parcului auto, magazinele proprii şi digitalizare. Compania şi-a relansat şi platforma de e-commerce, canalul cu cea mai mare creştere valorică în perioada pandemiei – cu aproape 60% în 2021 faţă de anul 2019.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO