Companii

Antreprenori locali. Pandemia l-a determinat pe un producător în lohn să îşi lanseze propriul brand de haine

Antreprenori locali. Pandemia l-a determinat pe un...

Autor: Cristina Roşca

05.04.2022, 08:40 257

În pandemie, din cauza anulării sau amânării unor comenzi, businessul grupului de firme care deţine brandul Resense a scăzut de la 3,8 mil. euro la 2,2 mil. euro.

Compania locală Danin ND Com România, care produce din 1998 hai­ne în sistem lohn, şi-a lansat pro­priul brand de modă, Resense, după ce în pandemie comenzile venite de la cli­en­ţii externi au fost anulate sau puse pe hold.

„Brandul Resense a fost lan­sat în primăvara anului 2020 online. Acela a fost momentul când multe dintre co­men­zile lohn au fost anulate sau au fost puse pe hold“, spune Ni­co­­le­ta David, cofondatoa­rea afacerii.

În acelaşi timp, fiica Nicoletei David, Alina, a revenit din Londra, pen­tru că facultatea unde studia tre­cu­se la cursuri online. „Fiind de mică pa­sio­­nată de mo­dă, ea a găsit momentul po­trivit să lu­cre­ze alături de perso­na­lul nostru teh­­nic din creaţie pentru a-şi trans­forma ideile în realitate. Aşa s-a năs­cut prima noastră colecţie. Şi aşa s-a năs­cut site-ul, conceput şi admi­nistrat de firma de IT a fratelui ei.“

Între timp a fost deschis şi un magazin of­fline în mallul Sun Plaza din Bucureşti.

Grupul de firme ce deţine brandul Resense operează două fabrici, una la Focşani şi una la Chişinău, în Republica Moldova. Aceasta din urmă produce în continuare în lohn, dar cea din România este acum destinată doar brandului propriu. Grupul a avut şi o unitate de producţie la Cernăuţi, dar a fost închisă în 2019, chiar înainte e pandemie.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO