„Tradiţional şi gândind în afara sferei domeniului energetic, digitalizarea şi automatizarea sunt direcţii care aduc eficienţa şi deci măresc profitabilitatea companiilor care le îmbrăţişează. Aşadar, istoric, în momentele în care au existat presiuni pe companii (din diverse domenii) de a fi mai profitabile s-au observat creşteri ale investiţiilor în digitalizare şi automatizare“, spune Vlad Bodea, managing partner în cadrul Bento, un business care livrează soluţii soft personalizate către clienţi din domeniul energetic, dar şi către firme precum Apa Nova, Adrem Invest sau SIFI TM Agro - Siloz Carani, cel mai mare hub logistic pentru produse agricole din vestul României.
Bento, înregistrată la Registrul Comeţului cu denumirea 2B Intelligent Soft, a terminat anul 2017, ultimul an pentru care sunt disponibile date la Ministerul Finanţelor, cu un business de peste 7 milioane de lei, cu o marjă a profitului net de circa 20% şi cu 23 de angajaţi.