Companii

Black Friday ar putea aduce creşteri de 10% faţă de anul trecut pentru companiile de curierat. „Pentru finalul anului previzionăm o creştere semnificativă a consumului“

În pofida unui consum mai moderat, jucătorii din curierat se aşteaptă la rezultate mai bune în această campanie de Black Friday decât nivelul înregistrat anul trecut.

În pofida unui consum mai moderat, jucătorii din curierat se aşteaptă la rezultate mai bune în această campanie de Black Friday decât nivelul înregistrat anul trecut.

Autor: Miruna Diaconu

27.10.2023, 00:07 55

Campania de Black Friday, când vor exista cele mai mari reduceri din an, este cea mai aglomerată perioadă pentru curieri. Ultimele două luni, cu Black Friday şi sărbătorile de iarnă, contribuie cel mai mult în businessul anual al unei companii de curierat.

Black Friday, una dintre cele mai aglomerate perioade pentru retaileri şi companiile de curierat, ar putea aduce o creştere între 10% şi 15% a livrărilor faţă de anul trecut pentru companiile de curierat, estimează jucătorii din piaţă.

Pe fondul unui ritm mai încetinit al creşterii inflaţiei, jucătorii din piaţă se aşteaptă la o revenire a consumului în ultima parte a anului, care contribuie cel mai mult la cifra de afaceri dintr-un an.

„Pe fondul scăderii inflaţiei, ne aşteptăm ca anul acesta să revină apetitul pentru consum al românilor, de aceea estimăm o creştere  cu 10-15% a livrărilor faţă de campania de Black Friday de anul trecut şi o majorare de 25% faţă de restul anului. Pentru finalul anului previzionăm o creştere spectaculoasă a consumului, mai ales că urmează cele două luni de promoţii de Black Friday şi cele de sărbători, în care volumul de cumpărături creşte în mod tradiţional“, spune Cornel Morcov, chief commercial officer al FAN Courier.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO