♦ Grupul francez a obţinut în România în 2022 vânzări consolidate de 11,4 mld. lei, plus 11,6% ♦ Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount ♦ Acestora li se adaugă operaţiunile online.
Circa şase din zece români sunt afectaţi de actualul context economic marcat de inflaţie record şi de dobânzi ridicate, astfel că îşi ajustează comportamentul de consum, arată estimările Carrefour România.
„Nevoia de a avea un raport bun calitate-preţ a crescut, aceasta fiind o tendinţă accentuată de inflaţie. Analizăm constant tendinţele de consum şi observăm unele schimbări în abordarea clienţilor noştri. Estimăm că şase din 10 români sunt preocupaţi sau afectaţi de context şi adoptă diverse strategii de adaptare - cumpără în cantităţi mai mici, aleg produse din categorie la un preţ mai mic, renunţă la anumite categorii, reduc frecvenţa cumpărăturilor“, spun reprezentanţii grupului de retail. În aceste condiţii, compania ce are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount mizează pe oferte şi alte instrumente promoţionale pentru a-i atrage pe români în magazine. „Mai mult, ne bazăm pe formatul de discount Supeco (...).“