Companii

Carrefour: Şase din 10 români sunt afectaţi de context şi cumpără în cantităţi mai mici, aleg un preţ mai mic, renunţă la anumite categorii ori reduc frecvenţa achiziţiilor

Carrefour: Şase din 10 români sunt afectaţi de context...

Autor: Cristina Roşca

12.07.2023, 16:30 813

Grupul francez a obţinut în România în 2022 vânzări consolidate de 11,4 mld. lei, plus 11,6% Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount Acestora li se adaugă operaţiunile online.

Circa şase din zece români sunt afectaţi de actualul context economic marcat de inflaţie record şi de dobânzi ridicate, astfel că îşi ajustează comportamentul de consum, arată estimările Carrefour România. 

„Nevoia de a avea un raport bun calitate-preţ a crescut, aceasta fiind o tendinţă accen­tuată de inflaţie. Analizăm constant tendin­ţe­le de consum şi observăm unele schimbări în abordarea clienţilor noştri. Estimăm că şase din 10 români sunt preocupaţi sau afec­taţi de context şi adoptă diverse strategii de adaptare - cumpără în cantităţi mai mici, aleg produse din categorie la un preţ mai mic, re­nun­ţă la anumite categorii, reduc frecvenţa cumpărăturilor“, spun reprezentanţii grupu­lui de retail. În aceste condiţii, compania ce are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum hipermarketuri, supermarketuri, proximitate şi discount mizează pe oferte şi alte instrumente pro­mo­ţionale pentru a-i atrage pe români în magazine. „Mai mult, ne bazăm pe formatul de discount Supeco (...).“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO