Scenariul optimist spune ca in2011 s-ar putea construi inca 42 de kilometri de autostrada, ceeace ar duce "reteaua de autostrazi" din Romania la aproape 350 dekilometri. Scenariul pesimist spune ca nu se va terminanimic.
Cea mai mare parte a tronsoanelorcare se afla in prezent in curs de executie, inclusivCernavoda-Medgidia si Suplacu de Barcau-Bors, ar urma sa fie gatain 2012. Un singur tronson, de 42,5 kilometri, si anume MoaraVlasiei-Ploiesti, va fi gata anul acesta, in decembrie, daca damcrezare promisiunilor celor patru companii romanesti care se ocupade aceasta autostrada: Spedition UMB, Tehnostrade (ambelecontrolate de Dorinel Umbrarescu), Euroconstruct Trading 98 (DanBesciu) si PA&CO International (Costel Casuneanu). Cei treiregi ai asfaltului au acceptat sa renunte la suplimentareacontractului cu inca aproape 100 de milioane de euro doar pentru caMinisterul Transporturilor sa nu rezilieze si acest contract, asacum s-a intamplat in cazul Colas. Citiţi mai mult desprecel mai optimist scenariu pentru construcţia deautostrăzi din lume pewww.businessmagazin.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels