Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România a crescut întrimestrul al doilea cu circa 5%, dar a scăzut pe ansamblulprimului semestru, iar compania acuză încrederea redusă aconsumatorilor români, aflată la "cel mai redus nivel înregistrat",şi contracţia pieţei răcoritoarelor.
Anul trecut, vânzările Coca-Cola Hellenic în România s-au redus cu4%, la 167,8 milioane navete, din cauza condiţiilor economicedificile şi a măsurilor de austeritate, care au afectat consumul,potrivit raportărilor anterioare.
Coca-Cola Hellenic, al doilea mare îmbuteliator de produseCoca-Cola la nivel mondial, deţine în România patru fabrici, laIaşi, Timişoara, Ploieşti şi Vatra Dornei.
La nivel global, compania a înregistrat în primul semestru veniturinete din vânzări de 3,4 miliarde euro, în urcare cu 3%, de la 3,3miliarde euro în prima jumătate a anului trecut. Profitul net ascăzut cu 28%, la 146 milioane euro. Volumul vânzărilor a urcat cu3%, la puţin peste un milion de navete.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels