Companii

Contracţia consumului se simte şi în businessul curierilor: românii cumpără mai puţine haine şi electrocasnice, dar preţul e cel mai sensibil criteriu. FAN Courier: „Se gândesc de două ori înainte de a achiziţiona un produs mai scump“

Deşi consumul, mai ales pe categoriile de produse neesenţiale, înregistrează o contracţie, acest lucru nu a dus la o scădere a volumelor curierilor, astfel că primul trimestru a adus creşteri de circa 10-15% pentru businessul acestora.

Deşi consumul, mai ales pe categoriile de produse neesenţiale, înregistrează o contracţie, acest lucru nu a dus la o scădere a volumelor curierilor, astfel că primul trimestru a adus creşteri de circa 10-15% pentru businessul acestora.

Autor: Miruna Diaconu

15.05.2023, 18:30 144

În pofida contracţiei consumului pe anumite categorii de produse, primul trimestru a adus creşteri de circa 10-15% pentru businessul de curierat.

Comportamentul consumato­rilor s-a modificat odată cu creşterea semnificativă a pre­ţu­rilor, iar aceştia sunt mult mai atenţi la ce şi cât cumpără. Această tendinţă se observă însă şi în rândul curierilor, care au perspectivă mai largă asupra consumului în această perioadă.

Primele categorii de produse influenţate de contracţia con­su­mului sunt îmbrăcă­min­tea şi articolele de modă, cât şi produsele e­lec­tro­casnice, care au o durată de viaţă mai lungă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO