Companii

Cramele Recas intra cu 500.000 de euro pe HoReCa

21.03.2006, 00:00 24

Compania Cramele Recas, cel mai mare producator de vinuri din Banat, investeste 500.000 de euro pentru a intra pe segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, firme de catering) prin lansarea brand-ului La Putere, destinat exclusiv hotelurilor si restaurantelor.

"Vanzarile noilor produse nu vor detine mai mult de 5% din totalul vanzarilor noastre, deoarece este o gama exclusiva, limitata din punct de vedere cantitativ", a declarat Philip Cox, director comercial la Cramele Recas.

Produsa in acest moment intr-o serie limitata, 90.000 de sticle, gama La Putere cuprinde soiurile Cabernet Sauvignon, Merlot, Feteasca Neagra, Feteasca Regala, Riesling si Sauvignon Blanc. Lansarea unui nou brand pe piata locala reprezinta o decizie strategica a companiei, care intentioneaza sa devina mai vizibila pentru consumatorul roman, dupa ce peste 60% din vanzarile anuale erau destinate pietelor externe.

"Noua gama se adreseaza unui public cu venituri peste medie, cu un statut social ridicat si care detine cunostinte in materie de vin", mai spune Philip Cox.

Miscarea companiei Cramele Recas nu este singulara. Cel mai important jucator de pe piata vinului, Murfatlar, a lansat gama Trei Hectare exclusiv pentru HoReCa. La fel a procedat si compania Cotnari, care a lansat la jumatatea anului trecut gama "Selectie de vinuri albe", destinata in principal acestui segment. Un alt producator, Casa Davino, care detine 60 de hectare de vie in zona Dealul Mare, vinde anual 200.000 de sticle de vin doar in hoteluri si restaurante, compania nefiind prezenta pe canalul off premise.

La Putere este al doilea brand lansat in acest an pe piata locala de Cramele Recas, dupa Te iubesc Mult, un produs lansat la jumatatea lunii februarie si care detine deja 20% din totalul vanzarilor companiei.

In 2005, compania a inregistrat o crestere de 56% a vanzarilor, pana la 6,4 mil. euro. Pentru acest an, Cramele Recas preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, pana la 7,7 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO