Companii

De la hipermarket la supermarket de mari dimensiuni. Auchan schimbă foaia şi spune că „una dintre axele principale de expansiune este supermarketul de de 2.000 mp”

Retailerul francez Auchan, prezent pe piaţa locală cu hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate şi online, a intrat în 2023 pe segmentul de discount, unul dintre cele mai populare segmente din România în ultimii ani.

Retailerul francez Auchan, prezent pe piaţa locală cu hipermarketuri, supermarketuri, magazine de proximitate şi online, a intrat în 2023 pe segmentul de discount, unul dintre cele mai populare segmente din România în ultimii ani.

Autor: Cristina Roşca

11.07.2023, 18:20 16269

În total, sub toate formatele, compania are peste 370 de magazine, cele mai multe fiind de proximitate, deschise în benzinăriile Petrom.

Retailerul francez Auchan îşi împarte bugetul de investiţii din acest an în trei direcţii - expansiune şi remo­del­ări, eficienţă energetică şi suste­na­bi­litate şi zona de cercetare şi dezvoltare de concepte noi, spune Tiberiu Dăneţiu, director de marketing în cadrul companiei. El nu oferă însă cifre privind bugetul din 2023 al grupului.

„Una dintre axele principale de expansiune este supermarketul de mari dimensiuni, de 2.000 mp, iar în ceea ce priveşte remodelările de magazine, cel mai recent concept este Auchan Discount.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO