Companii

Dedeman, cea mai puternică afacere antreprenorială românească, vrea să atace pieţele din afara României: extinderea geografică peste hotare reprezintă în acest moment pentru noi o preocupare zilnică, iar primul pas în această direcţie nu este departe. Compania a înregistrat deja domeniul web în Serbia

Dedeman, cea mai puternică afacere antreprenorială românească, vrea să atace pieţele din afara României: extinderea geografică peste hotare reprezintă în acest moment pentru noi o preocupare zilnică, iar primul pas în această direcţie nu este departe. Compania a înregistrat deja domeniul web în Serbia

Dragoş Pavăl, preşedintele, acţionarul şi cofondatorul Dedeman: Ne dorim ca brandul Dedeman să devină cunoscut şi în afara României. De fapt, extinderea geografică peste hotare reprezintă în acest moment pentru noi o preocupare zilnică, iar primul pas în această direcţie nu este departe.

Autor: Bogdan Alecu

05.11.2021, 00:07 5355

Dedeman, cel mai mare business antreprenorial de pe piaţa locală, controlat de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl, reia ideea expansiunii regionale, iar pieţele din proximitatea României sunt primele pe lista antreprenorilor.

Dedeman, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa regională de bricolaj, deşi are activitate doar în România, vrea să reia discuţiile despre o expan­siune regională după ce a acoperit aproape toate judeţele de pe piaţa locală.

„Ne dorim ca brandul Dedeman să devină cunoscut şi în afara României. De fapt, extinderea geografică peste hotare reprezintă în acest moment pentru noi o preocupare zilnică, iar primul pas în această direcţie nu este departe. Este o mutare foarte importantă şi cu siguranţă câştigătoare atât timp cât analizăm cu grijă oportunităţile şi luăm decizii în consecinţă. Atât Balcanii cât şi Europa Centrală şi de Est sunt în analiza noastră“, a declarat pentru suplimentul ZF 23 de ani Dragoş Pavăl, preşedintele, acţionarul şi cofondatorul Dedeman.

Dedeman se va alătura astfel altor companii româneşti con­trolate de antreprenori locali care devin jucători regionali şi internaţionali. Printre bran­durile româneşti care s-au extins se numără DIGI Communi­cations, eMAG, Bitdefender sau UiPath, cea mai valoroasă afacere fondată vreodată în România şi evaluată în prezent la 35 mld. dolari.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO