„Odată cu preluarea noului său rol de director general pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova, Octavian Chihaia va continua atât dezvoltarea şi implementarea strategiei Monsanto, cât şi extinderea operaţiunilor companiei în zonă“, arată reprezentanţii Monsanto.
Chihaia face parte din echipa Monsanto România din aprilie 2007, deţinând funcţii de conducere în departamentele de vânzări şi marketing. El a absolvit Facultatea de agricultură din cadrul Universităţii de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Bucureşti şi deţine o diplomă de master în cadrul aceleiaşi instituţii.
Pe fosta poziţie deţinută de Chihaia a fost numit Daniel Stanciu, care va coordona activităţile de marketing, strategie şi dezvoltarea reţelelor de distribuţie din zona de sud-est a Europei. De-a lungul timpului, el a ocupat diverse poziţii în importante companii agricole din ţară, iar în noiembrie 2014 s-a alăturat echipei Monsanto România.
Stanciu este absolvent al Facultăţii de agricultură din cadrul USAMV Bucureşti şi al Facultăţii de marketing din cadrul ASE.
Fostul şef al Monsanto România, numit la conducerea operaţiunilor din Ungaria, Croaţia şi Serbia, are drept principale obiective dezvoltarea businessului atât la nivel strategic, cât şi operaţional, precum şi consolidarea poziţiei companiei pe cele trei pieţe.
Chioreanu s-a alăturat echipei Monsanto în România începând cu luna august 2007, ca director regional de vânzări, iar în august 2010 a fost numit director de marketing pentru România şi Bulgaria. Din iulie 2013, el a deţinut funcţia de director general pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova. De profesie inginer agronom, el deţine un doctorat în managementul culturii de porumb.
În România, Monsanto activează din anul 1998, având în prezent peste 150 de angajaţi. Potrivit datelor de la Finanţe, Monsanto România a încheiat anul trecut cu afaceri de 108 milioane euro şi un profit de 12 milioane euro.