Companii

Edvin Abdulachim, Altex: În 2021 vom continua planul de transformare a magazinelor în centre de retail integrate

 Abdulachim, director comercial Altex: Obiectivele companiei sunt în continuare acelea de a democratiza accesul la tehnologie şi de a răspunde nevoilor şi schimbărilor din piaţă.

Abdulachim, director comercial Altex: Obiectivele companiei sunt în continuare acelea de a democratiza accesul la tehnologie şi de a răspunde nevoilor şi schimbărilor din piaţă.

Autor: Cristina Roşca

06.01.2021, 17:30 337

♦ Retailerul electroIT are peste 120 de magazine fizice, cele mai multe sub brandul Altex, dar şi câteva zeci sub marca Media Galaxy ♦ Acestora li se adaugă două unităţi online, câte una pentru fiecare brand.

În 2021, ca şi în anii trecuţi, retailerul electroIT Altex, liderul pieţei de profil din România, va paria pe un model de business omnichannel (un mix de on şi offline). Totodată, compania va miza pe transformarea magazinelor în huburi logistice, astfel că îşi va extinde gama de pro­duse dincolo de tele­vizoare, maşini de spălat şi alte bunuri electroIT.

„Anul acesta o să continuăm planul de trans­formare a maga­zi­nelor în centre de retail inte­grate. Ne vom con­centra mai mult pe îm­bu­nătăţirea serviciilor om­ni­channel, dar şi pe aut­o­matizarea şi digita­lizarea activităţilor ope­ra­ţionale şi de suport.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO