Energie

Petrom încearcă în continuare să vândă benzinării. Competitorii spun că se uită la toate opţiunile

Petrom avea o cotă de piaţă de 42% în segmentul distribuţiei de produse petroliere în 2009, care a scăzut până la 34% la finalul anului trecut

Petrom avea o cotă de piaţă de 42% în segmentul distribuţiei de produse petroliere în 2009, care a scăzut până la 34% la finalul anului trecut

Autor: Roxana Petrescu

04.09.2014, 00:06 498
Petrom, liderul pieţei petroliere locale, spune că anumite benzinării care nu se ridică la standardele companiei în ceea ce priveşte volu­mul vânzărilor ar putea fi vândute, iar po­trivit informaţiilor existente firma ar putea renunţa la circa 90-100 de staţii din cele peste 540 de puncte de alimentare din portofoliu.
 
 
 
Petrom avea la finalul anului trecut o cotă de piaţă de 34% în segmentul distri­bu­ţiei de produse petroliere, procent care inclu­de segmentul de retail şi comercial, fără a lua în calcul vânzările către com­paniile pe­tro­liere. În 2009 de exemplu, Petrom avea o cotă de piaţă de 42%.
 
Planurile Petrom de a-şi analiza pre­zenţa pe segmentul de distribuţie vin în con­textul în care OMV, acţionarul majo­ritar al com­paniei, a anunţat că focusul la nivel de grup va fi activitatea de explorare şi producţie, prin­cipalul centru de profit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Gala Woman in Power 2025