Companii

Exasperati de lipsa de cash, producatorii de carne investesc in propriile retele de magazine

Exasperati de lipsa de cash, producatorii de carne investesc in propriile retele de magazine
14.04.2010, 23:09 56

Unicarm, Angst, Agricola Bacau, Titan Ilfov si CrisTim pun labataie anul acesta peste 25 de milioane de euro pentru a isiextinde lanturile proprii de magazine cu intre 25 si 35 de unitati,in timp ce retailerii autohtoni Spar, Trident si Pic au intrat perand in morisca blocajului finaciar.

Lipsa de lichiditate i-a determinat pe producatori sainvesteasca anul acesta in dezvoltarea lanturilor proprii demagazine, in conditiile in care vanzarile din retailul modern auscazut in ultima perioada, iar tot mai multe magazine deproximitate lucreaza la negru sau intarzie foarte mult cu plataproduselor.

"Este o necesitate. Daca magazinele din retailul traditional arplati la timp, nu ar mai fi nevoie de magazine proprii", explicaGrigore Horoi, presedintele Agricola Bacau, cel de-al doileaproducator local de carne de pasare, care intentioneaza sa creascareteaua de 38 de magazine a grupului cu alte zece unitati in cursulacestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO