Companii

FAN Courier, liderul pieţei de curierat, şi-a majorat veniturile cu 15% în acest an, până la 1,25 mld. lei. Adrian Mihai, CEO FAN Courier: „Vrem să ajutăm firmele din România să iasă pe pieţele din afară“

Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier 
Desen: Romeo Răileanu

Adrian Mihai, CEO şi cofondator FAN Courier Desen: Romeo Răileanu

Autor: Miruna Diaconu

13.12.2023, 00:07 243

♦ Anul acesta, bugetul total alocat de companie investiţiilor a fost de 35 milioane euro, bani care au mers către digitalizare, extinderea şi consolidarea businessului în regiune, pe extinderea flotei, cât şi a unor soluţii alternative de livrare.

FAN Courier, liderul pieţei de cu­rierat, şi-a majorat veniturile cu 15% în acest an, până la 1,25 mi­liarde lei. Avansul vine ca ur­ma­re a creşterii vânzărilor online, a in­vestiţiilor făcute de companie, cât şi a unui număr mai mare de trimiteri cross-border.

„Am investit în a ajuta companiile din România să iasă şi pe alte pieţe. Prima noas­tră ieşire a fost pe piaţa din Moldova, unde am mers pentru că am avut foarte multe ce­reri. Apoi a început războiul şi multe fir­me au zis că vor aştepta să vadă ce o să se în­tâmple. Acum avem câteva firme din Româ­nia care s-au dus acolo şi vedem o creştere. Ne-am dus pe pieţele din Bulgaria, Grecia, Ungaria, Slovacia şi vom continua să ne dezvoltăm pe zona respectivă. Ne dorim în continuare să ajutăm firmele din România să poată să iasă şi pe pieţele din afară“, spune Adrian Mihai, CEO şi cofondator al FAN Courier.

FAN Courier face livrări cross-border, însă cele mai multe livrări le fac comercianţii in­­ternaţionali în România, mai mult decât vân­­ză­torii din România către pieţele din afară.

Pentru a susţine un volum mai mare de livrări cross-border, FAN Courier a investit într-un hub, amplasat la Arad.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO