Companii

Fermierul are nevoie de tehnologie. Interviu Liviu Dobre, CEO al Agricover Holding: Am început să distribuim drone pentru aplicarea de produse de protecţie a plantelor. Este un business de viitor

Liviu Dobre, CEO al Agricover Holding: 2021 a fost un an foarte bun, 2022 un an slab, iar 2023 a fost un an mediu. Ce s-a întâmplat însă diferit în 2023 a fost debalansarea între costurile de producţie şi preţurile de vânzare, care, în esenţă, au venit din cauza TRANZACŢIEconflictului din Ucraina pe care îl simţim cu toţii. Este şi un efect al secetei, dar nu putem vorbi de o secetă continuă.

Liviu Dobre, CEO al Agricover Holding: 2021 a fost un an foarte bun, 2022 un an slab, iar 2023 a fost un an mediu. Ce s-a întâmplat însă diferit în 2023 a fost debalansarea între costurile de producţie şi preţurile de vânzare, care, în esenţă, au venit din cauza TRANZACŢIEconflictului din Ucraina pe care îl simţim cu toţii. Este şi un efect al secetei, dar nu putem vorbi de o secetă continuă.

Autor: Florentina Niţu

19.12.2023, 00:07 462

Grupul Agricover, liderul pieţei de agribusiness din România, a început distribuţia de drone pentru aplicarea de îngrăşăminte, pesticide sau erbicide, o linie de business ce vine în întâmpinarea nevoilor viitoare ale fermierilor de a economisi şi de a eficientiza costurile.

„Am început alte linii de business, iar una este să distribuim drone pentru aplica­rea de produse de protecţie a plantelor. Aco­lo vedem viitorul, pentru că fermierul are nevoie de tehnologie“, a spus Liviu Dobre, CEO al Agricover Holding, într-un interviu acordat pentru Ziarul Financiar.

Liviu Dobre, care a preluat în 2012 funcţia de director general al Agricover Credit IFN, a completat că acest segment de business – distribuţia de drone – este de interes, dar nu se aşteptă ca businessul să decoloze din primul an, pentru că procesul de vânzare nu este simplu. „Atunci când mergem la un fermier să-i prezentăm produsele, primul lucru care ni-l cere este să vadă o demon­straţie. Este un business de viitor, dar trebuie să ve­nim cu partea de edu­caţie, pentru că fer­mierul cumpără dacă ştie ce şi cum să folo­sească“, a ex­plicat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO