Ford România a menţinut în 2019 atât producţia cât şi nivelul de business la circa 2,2 miliarde de euro. O nouă creştere este aşteptată în 2020, în ciuda pandemiei, datorită noului Puma.
Ford România, al doilea consÂtrucÂtor auto de pe piaÅ£a locală, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 2,2 mld. euro, valoare similară cu cea realizată în 2018 când businessul a fost de 2,27 mld. euro, potrivit datelor Ministerului FinanÂÅ£elor. Profitul net al companiei a scăzut în 2019 cu 11% la 33,6 mil. euro, însă numărul mediu al angajaÅ£ilor a fost de 5.289 de salariaÅ£i – număr mediu, în contextul în care uzina Ford a încheiat anul cu peste 6.000 de salariaÅ£i în urma celui mai amplu proces de recrutare datorat intrării în producÅ£ie noului SUV Puma, alături de EcoSport.
Ford a reluat începând cu a doua jumăÂtate a lunii iulie producÅ£ia în trei schimburi la uzina de la Craiova, ceea ce înseamnă că din nou ies pe poarta fabricii circa 1.000 de SUV-uri Puma ÅŸi EcoSport.