Companii

Forever Living Products intră pe piaţa de 50 de milioane de euro a băuturilor energizante

Autor: Ioana David

27.03.2011, 23:35 199

Forever Living Products România, companie ce comercializeazăproduse naturale şi cosmetice în sistem de vânzări multilevelmarketing (MLM - metodă de business care foloseşte o reţea deîntreprinzători autorizaţi independenţi pentru vânzarea de produsecătre clienţii finali), a intrat pe piaţa băuturilor energizanteprin lansarea Forever Active Boost (FAB).

Pe această piaţă, care potrivit estimărilor de anul trecut seridică la aproximativ 40-50 mil. euro, noul brand al Forever LivingProducts intră în concurenţă cu produse precum Red Bull (produs decompania cu acelaşi nume), Burn (brand al Coca-Cola), Power Horse(importat de către compania Dacardi Impex), dar şi altele. "ForeverActive Boost este comercializat la doză de 250 ml sau în baxuri decâte 12 doze de 250 ml", au spus reprezentanţii Forever LivingProducts, fără a da informaţii legate de ţinta de vânzări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO