Companii

Gábor Mozga, CEO al MOL România: Era predictibilităţii este de domeniul trecutului, dar avem o strategie pe termen lung, iar obiectivul nostru este să ne mărim cota de piaţă

Gábor Mozga, CEO al MOL România: În prezent, factorii externi influenţează totul, în special blocajele din lanţul de aprovizionare, iar una dintre consecinţe este că echilibrul dintre cerere şi ofertă nu ne mai oferă indicii despre felul în care vor arăta preţurile.

Gábor Mozga, CEO al MOL România: În prezent, factorii externi influenţează totul, în special blocajele din lanţul de aprovizionare, iar una dintre consecinţe este că echilibrul dintre cerere şi ofertă nu ne mai oferă indicii despre felul în care vor arăta preţurile.

Autor: Roxana Petrescu

27.02.2024, 09:00 130

♦ Creşterea numărului de staţii de servicii, dotarea reţelei cu panouri solare sau dezvoltarea segmentului de servicii non-oil cu accent pe conceptul fresh corner sunt câteva dintre obiectivele lui Gábor Mozga, cel care de la începutul acestui an a preluat funcţia de CEO al MOL România, al treilea cel mai puternic jucător din retailul local de produse petroliere ♦ În timp ce direcţia clară vizează dezvoltarea amprentei locale de business, toate acţiunile vor fi făcute într-o piaţă pentru care volatilitatea a devenit noul mod de funcţionare.

Gábor Mozga, fost head of retail sales & operations la MOL Polonia, este noul CEO al MOL România, începând cu 1 ianuarie, el fiind numit în locul Cameliei Ene, care şi-a finalizat mandatul în decembrie 2023 după o carieră de 17 ani în cadrul echipei MOL. La finalul anului 2022, MOL România ajun­sese la un business local de 9,3 miliarde de lei şi are în prezent 238 de staţii în toată ţara, alături de două depozite de carburanţi situate în Giurgiu şi Tileagd, precum şi un terminal GPL în Tileagd.

„Businessul din România este într-o etapă de creştere: avem o bază solidă de clienţi şi parteneri care folosesc produsele şi serviciile pe care le oferim. În acest context, rolul meu este să mă asigur că toate re­sur­sele companiei sunt utilizate eficient şi sunt disponibile pentru a fi inves­tite în proiecte de dezvoltare“, spune Gábor Mozga, CEO al MOL România. Potri­vit aces­tu­ia, pe măsură ce tehnologia evo­luează, responsabilitatea sa va fi de a ghida compania în noua etapă de dezvoltare şi de a identifica oportunităţi de creştere într-un mediu digitalizat.

„Avem în derulare mai multe iniţiative prin care ne-am propus să utilizăm la capa­citate maximă infrastruc­tura pe care o avem şi să dezvoltăm noi servicii cu va­loare adău­gată pentru clienţi.“ Gábor Mozga spune că unul dintre proiectele la care com­pania lucrează acum vizează transformarea pro­gra­mului de loialitate. „Fiind prima companie petrolieră din România care a dezvoltat un program de lo­ia­litate încă din 2005, ne dorim să le ofe­rim clienţilor noştri fideli mai multe bene­ficii exclusive, dar şi o experienţă îmbună­tăţită în mod constant. Astfel, în scurt timp vom lansa o nouă ver­siune a programului de loialitate, prin care le vom pune la dispoziţie utilizatorilor o platformă cu recompense şi mai atrac­tive.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO