Companii

GPV castiga din plicuri inca 10% din piata

23.03.2005, 00:00 31


Cresterea de anul trecut a cifrei de afaceri inregistrata de GPV Romania din Cluj, membra a GPV Groupe din Franta, unul din cei mai mari producatori de plicuri si servicii conexe de gestionare a corespondentei firmelor, a determinat castigarea unei cote de inca 10% din piata, potrivit oficialilor firmei.


In 2004, compania a avut o cifra de afaceri de 7 mil. euro, in crestere cu 20% fata de 2003.


"Evolutia cifrei de afaceri a determinat si o crestere a capacitatilor de productie cu 18%, iar efectul investitiilor realizate in masini de tipar s-a resimtit in castigarea unei cote de piata de 60%, cu 10% mai mare decat cea pe care o aveam la sfarsitul lui 2003", a declarat Thierry Blain, directorul general al GPV Groupe pentru Europa Centrala si de Est. Pe aceasta piata nu exista statistici oficiale, concurentii GPV fiind in general companii importatoare.


Anul acesta compania va deveni unicul reprezentant pentru Europa de Est al grupului, urmand sa lanseze pe piata romaneasca servicii de infoliere postala (imbracarea in folie protectoare a oricaror trimiteri postale). In plus, firma si-a propus extinderea ariei de comercializare a produselor printr-o colaborare cu marile retele de retail.


"Prezenta noastra in Metro, Carrefour, Cora si Selgros permite intrarea pe pietele europene printr-un numar mare de magazine si determina si largirea gamei de produse", a mai spus Blain. Grupul francez a investit peste 3 mil. euro in constructia centrului de productie de la Cluj, anuntand o investitie similara in urmatorii trei ani pentru dezvoltarea departamentului de mail-service. Compania mai detine doua agentii - la Bucuresti si Timisoara - care se ocupa de gestionarea corespondentei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO