Companii

GPV Cluj-Napoca, afaceri de 7 mil. euro din plicuri

13.08.2004, 00:00 48

Compania GPV Romania, membra a GPV Groupe din Franta, lider european in productia de plicuri si servicii conexe de gestionare a corespondentei firmelor, tinteste pentru acest an o cifra de afaceri de 7 milioane de euro, cu 20% mai mare decat in 2003.
Cu o cota de piata estimata la peste 50%, GPV Romania produce anual 400 de milioane de plicuri, in timp ce productia totala a grupului ajunge la 12 miliarde de plicuri pe an.
Centrul de productie de la Cluj-Napoca a fost infiintat in 2002, an in care GPV Groupe a decis sa se extinda in tarile din Europa de Est. Pentru constructia centrului clujean, care se intinde pe o suprafata de 6.000 de metri patrati, s-au investit trei milioane de euro.
"Pentru 2004, dezvoltarea investitiei este concentrata pe filiala GPV mail-services care introduce pe piata servicii complete de gestionare a corespondentei postale a firmelor, de editare si expediere de documente de natura financiara, documente comerciale sau de promovare", a declarat pentru ZF Transilvania Thierry Blain, director general GPV Groupe pentru Europa Centrala si de Est.
La Cluj vor fi pastrate coordonatele de productie, iar activitatea de gestionare a corespondentei va apartine exclusiv de agentia din Bucuresti a GPV Romania, unde vor fi achizitionate cele mai noi echipamente din domeniul editarii, informaticii si inserarii mecanice a corespondentei.
"In urmatorii doi ani vom investi in jur de trei milioane de euro pentru dezvoltarea departamentului de mail-service, pentru a putea prelucra baza de date in siguranta totala pentru clienti si pentru a putea insera in prima faza 10 milioane de documente pe luna", a adaugat Blain, care sustine ca, in ultimii cinci ani, companiile au inteles ca plicul reprezinta prima lor carte de vizita.
"Acum a venit perioada serviciilor legate de corespondenta, acesta fiind principalul motiv pentru care planurile noastre de investitii in perioada 2005-2007 sunt axate pe acest domeniu. GPV mail-services s-a lansat simultan in Romania si Bulgaria, datorita faptului ca firmele din cele doua tari inteleg ca abilitatea de a comunica, la nivel individual si confidential, prin corespondenta postala, creeaza noi oportunitati de fidelizare dar si de dezvoltare a numarului de clienti", considera Blain.
In iulie, GPV Romania a inaugurat la Timisoara a doua agentie din Romania, dupa cea din Bucuresti. "Am deschis acest nou punct de lucru din dorinta de a raspunde cat mai bine clientelei din Banat, precum si celei din partea de sud-vest a tarii", a declarat Blain.
Grupul francez GPV, care isi propune sa atinga anul acesta o cifra de afaceri de 170 de milioane de euro in Europa, are filiale si agentii in Marea Britanie, Germania, Belgia, Spania, Italia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Suedia si Elvetia.
"Anul acesta ne-am propus sa ne extindem activitatea in Europa Centrala si de Est si am inaugurat noi filiale in Rusia, Serbia si Ucraina. Noile puncte de activitate au fost create pentru a acoperi in totalitate centrul si estul Europei si pentru a asigura necesarul de productie si servicii pentru clientii nostri", a mai spus directorul general al GPV Groupe pentru Europa Centrala si de Est.
transilvania@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO