Companii

Hipermarketul La Cocoş din Bucureşti are vânzări de 20 mil. euro în primele şapte luni din 2021. E abia primul an de funcţionare, în 2022 ne bugetăm creştere de 35-40%

Antreprenori locali

Magazinul La Cocoş din Bucureşti are 8.000 de articole la raft (SKU-uri), mult mai puţine ca un hipermarket clasic care ajunge şi la 50.000-60.000 de bunuri.

Magazinul La Cocoş din Bucureşti are 8.000 de articole la raft (SKU-uri), mult mai puţine ca un hipermarket clasic care ajunge şi la 50.000-60.000 de bunuri.

Autor: Cristina Roşca

21.08.2021, 16:00 11563

♦ Magazinul din Bucureşti a fost deschis la jumătatea lui noiembrie 2020 ♦ Mai există o unitate în Ploieşti, ce a fost inaugurată în 2014 ♦ Ambele magazine sunt active pe formatul de hipermarketuri cu preţuri mici ♦ Investiţia iniţial într-un astfel de spaţiu este de 4-5 mil. euro ♦  Ambele unităţi merg spre vânzări cumulate de 105-110 mil. euro în 2021.

Hipermarketul La Cocoş, deschis la final de 2020 în complexul Vitantis din Capitală, a obţinut în primele şapte luni din an vânzări de peste 20 de milioane de euro fără TVA şi merge conform planurilor iniţiale care vizează înca­sări de 180-200 mil. lei (35-40 mil. euro) fără TVA la nivelul întregului 2021.

„La zi, avem vânzări de 23-24 mil. euro fără TVA. Suntem în buget şi mergem înainte cu estimările iniţiale“, spune Florin Cislariu, managerul magazinului La Cocoş din Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO