Nichiduţă Trading, o companie înfiinÅ£ată în 2012 în ConstanÅ£a de doi antreprenori români, specializată în comerÅ£ul cu produse pentru copii, a înregistrat o creÅŸtere substanÅ£ială în 2020, de până la 25-30% faţă de anul anterior. Toate categoriile de produse au conÂtribuit la creÅŸtere, în contextul pandemiei care a Å£inut consuÂmatorii în casă.
„Anul 2020 a fost unul normal până în martie, când a fost un boom, până la începutul lui iunie. S-a vândut cam tot ce se cumpăra din magazine, jucării, multe au fost de exterior, fiind ÅŸi priÂmăÂvară. Cine a avut curte a fost mai noroÂcos, cine nu, a luat puzzle-uri, jocuri de societate, cărÅ£i. Noi am avut o creÅŸtere de 25-30% pe tot anul. A fost ÅŸi o problemă de stoc. Cine a avut stoc, a reuÅŸit să vândă, pentru că în perioada aceea nu au avut soluÅ£ii, China fiind blocată ÅŸi achiziÅ£iile oprite“, a spus pentru ZF Daniel Minciună, unul dintre acÅ£ionarii Nichiduţă Trading. Site-ul nichiduta.ro funcÂÅ£ionează din 2009, iar gama de produse cuprinde jucării ÅŸi articole pentru copii ÅŸi bebeluÅŸi, de la pătuÅ£uri, cărucioare, biciclete, produse de igienă.